━ 08/04/2022
Sve više kompanija i brendova dolaze na TikTok. Jedan od vodećih news portala u Hrvatskoj, tportal.hr i Digital King dogovorili su jedinstvenu suradnju. Odlučili su napraviti iskorak i uključiti najbrže rastuću mrežu TikTok kao novu ponudu za sve svoje klijente u projektu pod imenom TikTok Hub - prvi medijski prostor kao „digital playground” za TikTok kreatore.
TikTok je dostupan u više od 150 zemalja, ima preko milijardu korisnika i preuzet je više od 2,6 milijardi puta. Najbrže je rastuća društvena mreža, a korisnici je obožavaju. Na platformi korisnici u prosjeku provode čak52 minute dnevno. Novo istraživanje pokazalo je da mlađi ljudi u dobi od četiri do petnaest godina u prosjeku provode 80 minuta dnevno na aplikaciji. Od ostalih zanimljivih činjenica treba izdovojiti i:
Engagement na TikToku već jenego na ostalim društvenim mrežama, u prosjeku 11,83posto u odnosu na 0,35 posto na Instagramu, 2,75 posto na YouTubeu, 0,01 posto na Facebooku, prema istraživanju koje je proveo Adage.com,. dok je prema Hootsuiteu TikTok u SAD-u, a odnedavno i u Europi Tik Tok preuzeo vodeće mjesto u marketingu.
Uz pomoć kratkih videa sa sažetim informacijama, TikTok zajednica omogućuje brendovima da se predstave na iskren i zabavan način te ostvare emotivnu vezu s korisnicima..
Zbog sve veće popularnosti platforme, raste i broj novih aktivnih korisnika, koji svoje odluke o kupovini donose uz pomoć sadržaja na TikToku.
Sve više brendova iz različitih industrija počinju kreirati poseban sadržaj na TikToku i grade zajednicu postojećih i budućih korisnika na svom profilu.
Tportal.hr prvi u Hrvatskoj surađuje s najvećom mrežom najutjecajnijih TikTok kreatora u regiji, u kojoj je predvodnik Dario Marčac, vodeći kreator sadržaja na Balkanu s više od sedam milijuna pratitelja.
Kroz godinu dana intenzivnog snimanja za društvenu mrežu TikTok, Dario je postao vodeći TikToker na Balkanu. U isto vrijeme osnivao je brend pod tadašnjim nazivom TikTok Balkan, u kojem je okupio preko 20 najvećih TikTokera na Balkanu. U posljednje vrijeme gost je mnogih konferencija i festivala, između ostalog i kao najmlađi predavač na o prošlogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju.
Kroz mreža regionalnih TikTokera omogućujemo spajanje brendova i klijenata s profiliranim TikTokerima koji najviše odgovaraju vibri i filozofiji pojedine kompanije, koje se tako mogu putem njihovih profila obraćati direktno krajnjem korisniku.. Sadržaj koji TikTokeri kreiraju je pozitivan i family friendly, a suradnja je moguća s najpopularnijim TikTokerima u Hrvatskoj, ali i regiji.
Digital King djeluje kao spona između brendova i klijenata te mreže najutjecajnijih hrvatskih te regionalnih TikTokera. Za svaki brend postoji savršen influencer. Po principu „ključ u ruke“ kreiramo inovativne prodajne i marketinške kampanje s fokusom na održavanje dugoročnih odnosa između influencera i brendova, a TikTokerima, u ovom slučaju kreatorima sadržaja pružamo potpunu slobodu da budu kreativni te da na svoj autentičan način poznat njihovoj publici koja ih prati (i zbog čega ih prati) promoviraju određenu poruku, ideju, projekt, proizvod, i to na platformi na kojoj maju najviše moći.
Digital King u tom odnosu klijent – kreator sadržaja sudjeluje kao posrednik i pregovaratelj, meeting point između brendova i Tiktokera, podrška prilikom provedbe kampanja, od početka do kraja. Brinemo za sve financijske aktivnosti i transakcije, a u suradnji s Tiktokerima sudjelujemo u kreiranju sadržaja i garantiramo njegovu isporuku, kao i isporuku dogovorenih KPI-eva u skladu s briefom.
TikTok HUB je zamišljen kao mjesto koje usluge vodećih influencera regije nudi klijentima. Uz kreiranje kampanja za brendove i klijente, među prvima u Hrvatskoj nudimo i otvaranje te vođenje kompletnog TikTok profila, kreiranje strategija na TikToku, sadržaja, reporta i brige o analitici.
Na tportal.hr uskoro otvaramo i novu podrubriku sa sadržajemna temu influencer marketinga, TikToka u marketinške svrhe, best practice primjera kompanija i brendova u Hrvatskoj, ali i u svijetu koji su uspješno savladali TikTok, te Tips & tricks i novosti iz svijeta društvenih mreža i TikToka, savjeta kako iskoristiti moći i benefite TikToka za promociju svojih usluga i proizvoda, kako uopće početi na TikToku i zašto je sad pravo vrijeme, zašto je TikTok dobar za biznis i sve slične teme iz svijeta društvenih medija
Primarni cilj TikTok Huba i posebne rubrike tportala je obogaćivanje sadržaja za mlađu publiku te inspiriranje brendova i klijenata koji razmišljaju o 'izlasku' na TikTok tržište.
Kroz stvaranje sadržaja prilagođenog mlađoj target skupini otvaramo mogućnosti i za integraciju novih klijenata u već postojeći portfelj usluga DIgital Kinga, ali i novi (TikTok Hub).