MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim platformama u području tržišnih komunikacija.
Odjel za Tportal i digitalne usluge je s kampanjom za Huawei u finalu u kategoriji Best Publisher Long-form Native, a s Google Ads kampanjom za Heta webshop u finalu je u kategoriji Best Search
Tnative tim tportala jedan je od najboljih studija ne samo za strategiju, već i produkciju native projekata na hrvatskom medijskom tržištu. Dokazuje to i činjenica da su snimili prvi hrvatski dokumentarac o neotkrivenoj Hrvatskoj u potpunosti snimljen pametnim telefonom, a koji je pregledan preko 300.000 puta.
Undiscovered Croatia naziv je projekta koji je posebno osmišljen i dizajniran za Huawei u suradnji s HT-om. Napravljen je u suradnji s najboljim stručnjacima za videoprodukciju koji su prvi put izišli iz svoje zone komfora i zamijenili vrhunske kamere pametnim telefonom. Tako su svi kadrovi u potpunosti snimljeni uređajem Huawei P30 Pro.
U sklopu Odjela, osim Tportala, djeluje i tim stručnjaka za digitalni marketing i internetsko oglašavanje (IPTV, Programmatic te Google i Facebook Ads) objedinjen pod brendom Digital King.
Upravo taj tim zaslužan je za drugu kampanju u finalu MIXX natjecanja, a riječ je o Google search kampanji za Heta webshop.
Heta je webshop za prodaju ženskih i muških ručnih satova s povoljnim omjerom cijene i kvalitete. Izazovi ove kampanje su bili ulazak na online tržište uz postizanje premium pozicije u odnosu na snažnu i već postojeću konkurenciju uz dosad neiskorišten digitalni kanal promocije Google search platforme.
Kampanje su vođene preporukama Google smart rješenja uz dnevne optimizacije s fokusom na generiranje kvalitetnih konverzija unutar definiranog budžeta.
U odnosu na prva 3 mjeseca ostvareno je 54% više konverzija što je 2,7 puta više od planiranog. Klijent u kampanju odlučuje ulagati 80% više budžeta nakon ostvarenih ciljeva. U promatranom periodu search kampanja, udio u pojavljivanju za brand pojmove uvijek je iznad 93%. Pozicioniranje webshopa iznad konkurencije potvrđuje udio u pojavljivanju od 72,64% za generalne i pojmove konkurencije uz stavku da se Heta nalazi iznad svih konkurenata prema Auction Insight izvještaju.
Kontinuirani rad na sebi je ključan
Odjel za Tportal i digitalne usluge razvio je vlastite kreativne procese kojima se tim služi prilikom razvoja strategije nastupa na digitalnim medijima, a naročito u native i content oglašavanju te performance marketingu. Na medijskom tržištu prepoznati su kao go to problem solver.
‘Strateški smo fokusirani na isporuku originalnih, inovativnih i uspješnih projekata. Upravo to je ono što smo prepoznali kao potrebu na tržištu i po čemu smo se odlučili diferencirati. Izuzetno sam ponosna na to da smo danas jedan od vodećih native studija na hrvatskom tržištu i nerijetko prvi izbor oglašivača prilikom osmišljavanja, produkcije i oglašavnja projekata.’ izjavila je Ines Rukljač, voditeljica sales i produkcijskog tima Odjela za Tportal i digitalne usluge.