Bilo da ste pojedinac koji prodaje svoje usluge, mali ili srednji poduzetnik ili velika pak korporacija, Facebook oglasi jednako će vam biti važni za prodor do kupaca i klijenata. No jako je bitno da znate kako nije isto pošaljete li svoju poruku pred ‘publiku’ ili pred odabranu publiku. Razumijete? Pojasnit ćemo.
Svaki oglašivač pri izradi reklame mora paziti na sljedeće: na profil korisnika, materijale koje će koristiti u reklami te na koncu o postavljanju samog oglasa. Ne, nemojte se brinuti zbog toga kako doći do tih informacija i podataka. U tome će vam pomoći stručnjaci za Facebook oglase koji do njih dođu putem testiranja ili pregledavanjem postojećih podataka u Google Analyticsu. Nakon što odrede vašu publiku pronaći će je i na najpopularnijoj društvenoj mreži. Kako?
Svi potencijalni kupci već su na Facebooku, a preciznim ciljanjem publike (prema demografiji, lokaciji i ponašanju) vi ćete ih samo pronaći i dotaknuti. S obzirom na to da je Facebook oglašavanje jedno od najdetaljnijih oglašavanja na svijetu, u samo nekoliko koraka vi ćete pogoditi točno u bit.
Odakle krenuti (vaši prvi koraci)?
Definirajte cilj: Tko su naši korisnici? Kakve su njihove navike online i offline? Koje platforme koriste (Facebook, Instagram ili obje?)
Definirajte cilj koji želite da vaši korisnici ostvare – ako je vaš cilj ojačati brend, rezultati će biti posve različiti od onih koji publiku preusmjeravaju na vašu web stranicu (traffic). Često oglasi za ojačavanje brenda imaju slabije rezultate od onih koji vam pojačavaju promet. Logično je i ne očajavajte zbog toga.
Pratite analitiku prethodnih i aktualnih kampanja te ih prilagođavajte po potrebi – za vrijeme trajanja svakog oglasa treba pratiti njegove rezultate. Ako su lošiji, potrebno je pronaći uzroke takvog rezultata. Ponekad se oni skrivaju u samom oglasu – njegovom tekstu ili slici koji nisu dovoljno koncizni ili kvalitetni, a ponekad je problem u loše određenoj publici. Gledajte što vam publika govori i prema tome mijenjajte svoje ciljeve i taktike.
Razmišljajte dugoročno – neki korisnici će reagirati na oglas i odmah kupiti proizvod, dok će drugi dodatno istraživati i uspoređivati cijene prije nego se odluče na kupovinu (ovaj proces može trajati i do mjesec dana otkada je korisnik vidio oglas). Neka vaš oglas bude dovoljno dobro postavljen i za jedne i druge.
Sadržaj je kralj oglasa – korisnici najbolje reagiraju na privlačne slike i interaktivne oglase. Razmislite o video, carousel, canvas oglasima. Facebook danas nudi brojne opcije, istražujte, igrajte se i pustite mašti na volju
Split audience test – kada god se pruži prilika, treba testirati različite opcije ciljanja, platforme i oglase u svrhu definiranja onoga što najbolje funkcionira za naše poslovanje. Podijelite publiku, odaberite više opcija podijeljenih po interesima, ponašanju, spolu, sobi i lokaciji… na taj način uvidjet ćete koja publika najbolje reagira na vas i u budućnosti se fokusirati na nju.
U prvom dijelu male škole Facebook oglasa objasnili smo zašto ih trebate i u kojem smjeru razmišljati, a za drugi dio ostavili smo upute za svaku od točaka kako bismo vas što bolje opremili za okruženje na Facebooku. Uz savjete stručnjaka Digital Kinga, najpoznatija društvena mreža postat će vam ‘dječja igra’, a publika koja vas tamo čeka – saveznik za ostvarivanje boljih rezultata vašeg biznisa. Uvjerit ćete se u to.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]