NOVA RAZINA MARKETINŠKIH KAMPANJA

Kako funkcionira programatski marketing?

Programatski marketing promijenio je globalni svijet oglašavanja, a sve veći zamah hvata i u Hrvatskoj. Kako ne bi zaostali za konkurencijom naučite osnove o programatskom marketingu i saznajte na koji način programatski oglasi mogu pomoći vašem poslovanju. Izraz ‘programatsko oglašavanje’ zaživio je prije četiri godine. U osnovi radi se o automatiziranom zakupu oglasa, putem softvera, prema točno zadanoj ciljanoj skupini, bez obzira gdje se korisnici nalaze, a sve to na temelju velike količine podataka.
Softver koji stoji iza programatskih oglasa prikuplja tisuće podataka o svakom korisniku na mreži. Ti podaci uključuju demografiju, interese, ponašanje u mreži, povijest kupovine i puno, puno više – do 70 milijuna podataka u nekim slučajevima.
Programatski marketing omogućuje tvrtkama pristup svim tim informacijama i njihovo korištenje za slanje ciljanih oglasa. Doslovno se može pogoditi ciljana skupina potrošača, na primjer: muškarci od 20 do 30 godina, koje zanima planinarenje, u braku su i voze određeni model automobila.

PREDNOSTI PROGRAMATSKOG MARKETINGA U ODNOSU NA DRUGE OBLIKE DIGITALNOG OGLAŠAVANJA

RELEVANTNIJE OGLAŠAVANJE

Do sad te mogli zakupiti određeni prostor na nekoj web stranici i svaki posjetitelj te stranice vidio bi isti oglas.
Programsko oglašavanje omogućuje da u tom istom prostoru na web stranici različiti posjetitelji vide različite oglase, ovisno kakvi su njihovi interesi i želje, što je odlično rješenje za tvrtke sa širokom paletom proizvoda.
Tradicionalno je glavni fokus pri kupnji display oglasa bio na mjestu na kojem će se oglas vidjeti.
Programatski je marketing je usredotočen na to tko će vidjeti oglas.

VEĆA EFIKASNOST

Druga prednost programatskog oglašavanja u odnosu na tradicionalno digitalno oglašavanje je njegova učinkovitost.
Umjesto da narudžbu za oglase radi čovjek, programatski se oglasi kupuju automatski, putem softvera, što je mnogo brže nego što to može napraviti ljudska ruka.
Na ovaj način može se unositi i procesuirati velika količinu podataka koja se neprestano prikuplja, često iz više izvora istovremeno, u stvarnom vremenu.
Nadalje, kako kampanja traje, dobiva se sve više i više podataka o vrsti kupca, lokaciji kupnje i dobu dana kada kampanja ima najbolji učinak. Te se informacije vraćaju u softver koji se trenutno prilagođava što kampanju čini učinkovitijom i preciznijom tijekom vremena.

Ništa bez kreative

Za kraj, važno je naglasiti kako bez obzira na to što većinu toga u programatskom marketingu odrađuje softver, kampanja neće biti uspješna bez kreativnih ljudi.
Programatski marketing, kao i druge strategije oglašavanja, ima mogućnost plasiranja više različitih oglasa za isti proizvod i praćenje u stvarnom vremenu koji je od tih oglasa najučinkovitiji.
Zbog toga je nužno brzo reagirati, pripremiti što kreativniji oglasni materijal i redovito ga pregledavati. Niti jedna oglasna kampanja ne trpi pristup ‘lako ćemo’, odnosno da se postave oglasi i na njih se zaboravi, čak ni ona sofisticirana kao programatska.

Spremni za početak suradnje?