NOVA RAZINA MARKETINŠKIH KAMPANJA
Kako funkcionira programatski marketing?
Programatski marketing promijenio je globalni svijet oglašavanja, a sve veći zamah hvata i u Hrvatskoj. Kako ne bi zaostali za konkurencijom naučite osnove o programatskom marketingu i saznajte na koji način programatski oglasi mogu pomoći vašem poslovanju. Izraz ‘programatsko oglašavanje’ zaživio je prije četiri godine. U osnovi radi se o automatiziranom zakupu oglasa, putem softvera, prema točno zadanoj ciljanoj skupini, bez obzira gdje se korisnici nalaze, a sve to na temelju velike količine podataka.
Softver koji stoji iza programatskih oglasa prikuplja tisuće podataka o svakom korisniku na mreži. Ti podaci uključuju demografiju, interese, ponašanje u mreži, povijest kupovine i puno, puno više – do 70 milijuna podataka u nekim slučajevima.
Programatski marketing omogućuje tvrtkama pristup svim tim informacijama i njihovo korištenje za slanje ciljanih oglasa. Doslovno se može pogoditi ciljana skupina potrošača, na primjer: muškarci od 20 do 30 godina, koje zanima planinarenje, u braku su i voze određeni model automobila.
PREDNOSTI PROGRAMATSKOG MARKETINGA U ODNOSU NA DRUGE OBLIKE DIGITALNOG OGLAŠAVANJA